evrimlesincesikerimdiemaymunalanadam 
bu başlık toplam 7807 kez okunmuş.
  / 4
olmaz olsun
  1. hoşgelmiş bir yazarımız. başarılı bir nicke sahip olduğunu söylemek lazım.
    (volkanslim, 25.02.2009 13:19)
  2. (°bkz: nikine sağlık)
    (enbiye amcacık, 25.02.2009 13:25)
  3. yaratıcı ve başarılı bir nicke sahip olan yazar insanıdır. ancak dikkat et maymunun da canı çekmesin demek gereken kişidir.
    (gizli özne, 25.02.2009 13:33)
  4. adamdaki nike bak bizim nike bak. nikini masaya vursa ses çıkartır
    (alcholyca, 25.02.2009 14:50)
  5. abaza damgası yemesi kacınılmaz olan yaratıcı yazar.
    (silent lucidity, 25.02.2009 19:56)
  6. maymunu alirken dikkat etmesi gereken yazardir, mazallah erkek falan cikabilir.
    (kurabiye canavarı, 25.02.2009 20:49)
  7. kendisine;
    "o maymunun götü kırmızı mıydı yoksa senin yüzünden mi oldu"
    sorusunu sormaya mecbur hissettiğim yazardır.

    (°bkz: 36saatmaymunsikebilmekiçincialisiçenadam)
    (xzarenqn, 25.02.2009 20:55)
  8. benim gibi zorlananlar için 'evrimlesince sikerim die maymun alan adam'ın kelimeler arasındaki boşlukları kaldırılmış halidir.
    (binicem üstüne vurucam kırbacı, 25.02.2009 22:24)
  9. hoşbulmuş yazardır. merak edilmemelidir. maymun dişidir.
    (evrimlesincesikerimdiemaymunalanadam, 26.02.2009 03:40)
  10. maymun sikme hayali ile yanıp tutuşan, "hadi amına koyayım evrimleşelim artıııııkkk" diyen abazan değil sekste sınır tanımayan yazardır. beline kuvvet denilesi insandır.
    (gizli özne, 26.02.2009 09:32)
  11. (°bkz: my moon) *
    (xzarenqn, 26.02.2009 09:36 ~ 27.02.2009 02:55)
  12. (°bkz: fetiş insan)
    (°bkz: sevişgen)
    (alcholyca, 26.02.2009 20:12)
  13. nickine bayildigim ileri goruslu yazar.
    (tekirkedilerdunyayielegecirecek, 17.03.2009 19:41)
  14. evrimleşecek olan maymun mu adam mı onun belirsiz kaldığı nike sahip yazar.
    (bahadird, 17.03.2009 20:00)
  15. ters evrim söz konusu olmazsa eğer evrimleşecek olanın maymun olduğunu belirtmek isterim. tereddütte kalınan konulara açıklık getirmeyi bir borç bilirim:

    -maymun dişi. erkek değil kesinlikle
    -evrimleşmesi beklenen maymun. adam değil.
    - maymunumuz mümkünse düzgün fizikli. olmadı en azından bilinen bir hastalığı yok.
    -kırmızı götlü olanlardan değil. insana dönüşünce daha bi insana benzer olma ihtimali olan.
    (evrimlesincesikerimdiemaymunalanadam, 18.03.2009 19:57)
  16. evrimleşmesi beklenen yaratığın maymun mu yoksa yazarın kendisi mi olduğu sorusunu akıllara getiren enteresan takma isim.
    başarılı takma isminden ötürü kendisini kutluyor iki file muzu hemen kargoya veriyoruz.
    (neanderthal, 20.03.2009 10:56)
  17. hani "melis"ler vardır ya, "arkadaşlar burada küfür etmiyoruz değil mi ama yhaa" felan diye konuşur. sigara içen gördü mü yüzünü ekşitir, triplere öksürmelere başlar. üniversitede uygun bir koca bulmak ultimate hayalleridir en fazla. hani tırttır bunlar yani, altı dolu olmayan birçok normun bekçisi sanar kendini, bekçilik yapıcam diye de sağlıklı tartışmayı da beceremezler, anca boş ithamlarda bulunurlar. bi de laf soktum falan sanarlar ya... iki kelime hoş sohbet edemezsin.

    aha işte evrimlesincesikerimdiemaymunalanadam, bu gibilerden çekeceğe benziyor. sırf adı nedeniyle bile. kendisine gecikmişinden bir hoşgelmişsaaan diyorum.
    (ghronholme, 31.03.2009 17:01)
  18. hatırlanması kolay olsun diye "yaratıcı nicki olan" yazar.
    (bejan, 30.08.2009 22:36)
  19. altyapıya önem veren yazar.
    (anam ben nerelere gidem, 03.09.2009 21:42 ~ 21:43)
  20. adamı ramazan ramazan günaha sokmayın vardı buralarda, pek hiddetlenmiş, pek bir ses yükseltmişti buralara geldiğimde. hatta toy story\'deki kovboy oyuncak gibi boynu bükük bile kalmıştı nickimi görünce.

    ona da dedim biz bir aile gibiyiz, bizim gibilerin yazısı gitse nicki kalır diye... gölge falan yok adamım, gel otur soluklan, bir çayımı iç. *
    (saçlarının mor olduğu eksik kalmış anime karakteri, 27.09.2009 21:17)
  21. gece gece nickini görüp kahkaha atmamak için kendimi zor tuttuğum yazar.ayrıca açtığı konulardan dolayı bende bir'cinsellik duskunu mudur nedir bu?' sorusu uyandrmıstır belirtmeden geçmiyim.
    (solmajor, 16.11.2009 02:09)
  22. sol frame'e destan yazmıştır.
    (turist, 17.11.2009 00:38)
  23. gece en erken yatan sabah en erken kalkan yazardır.
    (°bkz: ne işim var lan benim sabahın köründe sözlükte)
    (evrimlesincesikerimdiemaymunalanadam, 17.11.2009 08:09 ~ 08:09)
  24. bana, bölümümün ne kadar dertli olduğunu bir kez daha anımsatan, internetimi yavaşlatan, zaten kaymış olan hayatımı daha da kaydıran, uykularımı kaçıran yazar, örtmen, can, kanks *
    hatırlatayım tekrar; (°bkz: moleküler biyoloji ve genetik)
    (greatestthingyoulleverlearnisjusttoloveandbeloved, 19.11.2009 15:35)
  25. an itibariyle can bölümüm moleküler biyoloji ve genetiğe, nükleer biyoloji ve genetik diyerek beni şoka sokan insan.
    *
    (greatestthingyoulleverlearnisjusttoloveandbeloved, 19.11.2009 23:11)
del.icio.us a ekletechnorati ye ekleyinFurl a ekleSpurl e kaydet!Wong e kaydet!Yahoo ya kaydet!Google a kaydet!Facebook a kaydet!Asansör?
sayfalama: